Thursday, April 29, 2010

Happy Life =D

Its a long tyme since the last post..Huhu...actually xdelah bz sgt juz maybe lbh best melayan movie2 yg bru dicopy dari kwn2... Tambah2 sekarang nie dh hbs praktikum n asgmt pon dh xde.Dh nak hbs sem pon....exam 2 minggu , then go home for holiday...=)

Nie antara events yg sy xsempat nak post ...Lets explore it sket2 ea...Hehehe..=)

Praktikum di SKBBB

My first praktikum seem so hard.Its tyme to learnt such new things...n it sometimes giving me headache..Hehehe..But honestly..i love it.Its so fun if i can teaching without lesson planning n BBM.Juz spending my tymes with the kids...so cute they are..The day i'm was leaving...it was so sad...but i need to ..keep walking...Yeah!! Chayok!Chayok!






















































Mikro teaching Di SK Jalan 6 BBB

Hbis jee musim praktikum....bz ngan Mikro Teaching Lak..utk subjek Pra Pendidikan Khas.Tyme nie..my class kena ngajar bdk2 ikut tajuk kumpulan masing2. Tajuk group sy ...Sindrom DOwn.Well..its was so an adventure to teach that special child....So need to think very hard for special teaching strategies to attract them ... Memg respek sgt ngan cikgu2 pendidikan khas sekarang nie...cube bygkan....km yg juz setgh jam ajar pon,dh hampir give-up...camneelaaa agaknyee dorg yg ajar bdk2 special nie tiap2 harinie??? So...the teachers should be praise for doing the noble job ...=)






























My Lunch At Hotel Equatorial Bangi

Well...i guess this is one of my big events for this year...Jgn xcy...sy lunch kat hotel tauuuu...Hehehe..i think this is the first tyme...sy lunch kat hotel maa..sblm nie juz makan kat kedai2 besa jee n tepi2 jalan je..paling mahal pon...kat Restoran Kenny Rogers.Huhu...Memg beza laaa makan kt hotel ngan kedai besa....n perbezaannya....mcm langit n Bumi kte nie....layanan ...style makanan...pinggan..sudu...garfu..gelas....Pehhh!!! Memg high class...n Berstar3...huhu...And at last...i find out........thats not my lifestyle . I'm not comfortable eating at hotel or maybe mane2 tempat yg mahal...Sy lebih prefer..makan kt kedai besa or masak sendiri..even meggi pon.Huhuhu.. I think its all about.....my family style..sederhana dlm segalanya..juz following them..Walaupun sometimes...kami serba kekurangan...sy bersyukur sgt...at least km ada antara satu sama lain..Waits 4 me...n i will try hard to change everything...InsyaAllah...=)





























































Everything around me now...was juz fine n so great.I'm happy...so happy right now. Spending tyme with my frenz n my family seem was the key for my happiness...i found it!! Congrats to me..I hope this happiness will stay forever....=)

No comments: