Saturday, November 13, 2010

Buat Aku Tersenyum =D

Sy nak selalu tersenyum macam niee...

( O __________ O )

Hehehehe..



















Datanglah Sayang Dan Biarkan Aku Berbaring Di Pelukanmu,
walaupun untuk Sejenak

Usaplah Dahiku Dan Kan Kukatakan Semua



Bilaku Lelah Tetaplah Di Sini

Jangan Tinggalkan Aku Sendiri
Bilaku Marah Biarkan Ku Bersandar
Jangan Kau Pergi Untuk Menghindar

Rasakan Resahku
Dan Buat Aku Tersenyum

Dengan Canda Tawamu,
walaupun Tuk Sekejap



Karna Hanya Engkaulah
Yang Sangggup Redakan Aku

Karna Engkaulah Satu-satunya Untukku

Dan Pastikan Kita Selalu Bersama

Karna Dirimulah Yang Sanggup Mengerti Aku
Dalam Susah Maupun Senang


Dapatkah Engkau Selalu Menjagaku

Dan Mampukah Engkau Mempertahankanku ...


Saya nak semua orang disekeliling saya bahagia n heepi2 je...
& sentiasa senyum macam niee...

( O________________________O )

Hehehehe...
lagi lebar dari saya...
lebih bahagia dr saya..
lebih heepi dr sy...
even Garfield sekali pon...

No comments: