Thursday, December 20, 2012

Motif Band - Tuhan Jagakan Dia =')

Salam. 

Dah pukul 1. 40 pagi, tapi masih tak boleh lelapkan mata. Tak pasti kenapa. Hati rasa sedikit terkesan dengan lagu dendangan Motif Band- Tuhan Jagakan Dia. Lirik yang sangat sweet bagi sy. Berulangkali memainkan lagu tue kat mp3 phone .. sampai empty dah bateri phone. Huhu... Haip! Rasa tak puas dengar lagi nie. Jari jemari kemudian sibuk mencari-cari charger phone. Laaa, masa nie pulak laa xda.. Huhu.. 

Then, buka lampu..capai laptop..buka MP3 kat laptop. Here we go...dengar lagi lagu nie sambil melayan perasaan. Hahaha..sudah2 la nieza...  Alang2 dah buka laptop, mata pun masih segar...Jom post la lirik lagu nie kat blog as new entry... =)



TUHAN JAGAKAN DIA  BY MOTIF BAND



Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku



 Sy percaya di setiap lagu perlu ada cerita. barulah lagu tue boleh dihayati... dan didengari sentiasa..macam malam nie... SET PLAY REWIND UNTUK LAGU NIE...TARIK SELIMUT DAN zZzzZz... Selamat Malam or maybe pagi kot sebb dah kul 2 Pagi. Hehehe.. 
 

P/s : Tak salah rasanye bila terlalu menyayangi seseorang... =')

No comments: